I går var det kaldt, bilen ville ikke starte, gamle, gamle dieselbilen med sine nykker og særegenheter, og spark ble vurdert men vi syntes en halvtime/tre kvarter ble litt lenge for Jendor å sitte helt i ro på et sparkesete i tredve minus, besteforeldre ble forsøkt vekket uten umiddelbart hell, men til slutt løste det seg og alle kom seg dit de skulle. Det er ikke krise om dagen starter med bråstopp, og det er det fine med å jobbe for seg selv. Det er sjelden det brenner i syvendesansen.
De jeg spiser lunsj med er så få for tiden at de har sluttet å spise lunsj, og det er også fint med å være selvstendig næringsdrivende, det er ingen som kommer syk på jobb og smitter meg.
(Men så har vi jo et barnehagebarn da.)
Og jeg har vevekurs. Der var det også mange syke, men de var hjemme. Jeg måtte gå litt tidligere på grunn av logistikk med barnevakt og frossen bil og leggetid, men de satt nå der og vevde, fine damene, og jeg kjente et lite blaff av glede av å bo hjemme, være tilbake i virkeligheten med frossen bil og så mye klær på at jeg ikke klarte å snu på hodet når jeg ropte hadet til rekkene med konsentrerte veversker.
Alt er i sin skjønneste orden.
Bor i gokk, driver med kunst. Ikke så interessert i interiør.
Abonner på:
Legg inn kommentarer (Atom)
In my heeeeaaad, in my hea-aaaad.
Jeg har jo tidligere uttalt at jeg ikke liker å skrive så mye om helse ut på internettet, men knærne er liksom unntatt da siden alle som har...
-
I det siste har jeg tenkt mye på Josefin. Priblemet er bare ta jeg ikke helt vet hvem Josefin er. Jeg husker hvordan hun så ut, at hun var g...
-
Jeg maler fra jeg står opp til jeg går og legger meg. Hvitt på en hvit vegg. Dermed er det ikke så mye å blogge om. I morgen: IKEA.
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar