Silje sier ja

Nå var det mest sånn at jeg syntes det var så fint med den overskriften etter siljesiernei-overskriften. Orden, system og symmetri! Og positivitet! I mindre grad hadde jeg noe å skrive om.

Men!
Jeg har sagt mye ja til ting i år. Jeg har så mye å gjøre at jeg har måttet lage et excel-ark med fargekoder for å få orden på hvilke utstillinger som er når, hvor jeg skal være og hvor kunsten skal være i hvilke tidsrom. Problemet er i noen grad at mange av skulpturene jeg bygger består av de samme materialet. Så om det er fjorten fine skulpturer på hjemmesiden min, så kan kanskje bare ni av dem eksistere samtidig. Så når jeg sier ja må jeg passe litt på. Alle som spør vil ha eksiterende verk, for det er billigere. Men jeg må likevel lage noen nye da. Og passe på at det er andre pinner i de nye skulpturene.

Ellers da...ja til livet? Hehe. Akkurat nå synes jeg kanskje jeg har nok med å si ja til jobben, men nå er det Barents Spektakel, jeg tenkte jeg skulle få lurt meg ut og tatt en øl.

Ingen kommentarer:

26te april

Jeg må skrive en tydelig mail. Det finnes tydelige mailer, strenge mailer, og sure mailer. Jeg har bare skrevet en sur mail en gang i hele m...