Droget opp i vertikalposisjon

Nå føler jeg meg helt ok pigg. Ikke gå-på-jobb-pigg, men jeg da jeg våknet la jeg litt planer for dagen. I størrelsesordenen henge-ut-dyner-for-det-er-tyve-minus og se-på-festivalprogrammet-til-barentsspektakel, og greit, det er ikke all verden, men det er mye mer en hva jeg har vært i stand til den siste uken så det er bra.
Huhei som ukene flyr i januar og februar mens man ligger på sofaen og får ingenting gjort. Ikke særlig produktiv tid, det har det aldri vært. 
Tror jeg rundet instagram forrige uke. 

Nå skinner sola inn i stua og det har den ikke gjort siden eeeeeeeh november en gang. 
Da skal jeg finne fram geroginene og følge denne guiden hos denne influenseren og se om det blir bedre i år enn i fjor. Kort vekstsesong her nord. Kort og kald. Men man skal ikke gi seg med bare rips og rabarbra.

Ingen kommentarer:

Fremmelig drift

Jeg driver altså med en form for glassmalerier eller bevegelige bilder for tiden. Jeg legger skjellakk og akryl, noen ganger også potetmel, ...