Unntaket

Men det er faktisk en type konflikter jeg takler helt fint. Jeg holdt på å skrive "liker" men det var en overdrivelse med modifikasjoner. Men jeg takler helt fint å være krevende forbruker. For da er jo forbrukerkjøpsloven min superkraft!
 
Samtale på forretning i Kirkenes:
-Hei, jeg vil gjerne klage på disse
- De er eldre enn to år.
-Ja.
-Ja da får du ikke klage.
-Jo for forbrukerrådet sier fem.
-Jeg må jo forholde meg til de retningslinjene som denne kjeden har.
-Nei du må forholde deg til loven, må du ikke?
-Ja men du kan ikke forvente at den der skal vare med enn to år!
-JO for forbrukerkjøpsLOVEN sier fem år.
-Ikke heng deg sånn opp i den der loven!
 
Å joda! Det kan du banne på at jeg gjør! 
Og det er deilig. Svarthvitt og deilig.



Ingen kommentarer:

Siden sist (som er ca 16 timer siden)

Vi har fått ny kran på badet. Den forrige brakk for noen måneder siden, men det har vært mulig å bruke den ved hjelp av en vaskeklut. (Jeg o...