Oppdateringer fra en sofa

Nå er jeg syk igjen. Det er forsåvidt også en form for vanlig i mitt tilfelle. 

Og så har jeg ringt Posten, og de ville ha bilder av den skadede varen, og det er greit, men de vil også ha bilde av pakken før den ble skadet. Indre og ytre emballasje. Jeg tar aldri bilder av pakkene jeg sender, verken mens jeg pakker eller når pakken er klar til forsendelse. Det får jeg begynne med nå. 
Posten altså, man kan bli så irritert. Det beste er jo at om jeg hadde valgt Postens egen emballasje hadde pakken også blitt vannskadet.

I morgen skal jeg egentlig i en førtiårsdag men det henger litt i en tynn tråd. Fårse.

Ingen kommentarer:

Fremmelig drift

Jeg driver altså med en form for glassmalerier eller bevegelige bilder for tiden. Jeg legger skjellakk og akryl, noen ganger også potetmel, ...