En rapport til.

Rapporten fra i dag er veldig lik rapporten fra i går. Veldig lik. Eneste forskjellen er at i dag er der fredag og det betyr at i morgen skal jeg ikke jobbe og det er egentlig litt kjekt. Og så var jeg på denne dag ikke så sliten at jeg ikke orket og gå ut og spise, som jo har vært mitt livsmål siden jeg kom, i dag orket jeg, men jeg gadd ikke. Ble litt overrasket der. Jeg har jo null problemer med å gå ut og spise en pizza og ta en øl alene, tvert i mot. Men nå har jeg to uker etter ankomst foreløpig ikke klart å ro akkurat det i land, så vil jeg egentlig ikke? Er det det at jeg bare har LYST å være en sånn person som går ut og tar en pizza alene men egentlig ikke er det? Jeg tror ikke det, for det er jo ærlig talt ikke noe å trakte etter, å være en sånn person. Jeg er en sånn person. 
Likevel, frosendumplings til middag.  
Og i dag er det, som nettopp påpekt, fredag, så når man kommer hjem fra Ica etter å ha kjøpt morgendagens frossendumplingsmiddag er gatene er fulle av folk som er ute sammen og ler og er i flokker, og jeg kunne såklart også gått inn på et sånt sted, men da mater man bare sin egen ensomhet. Og jeg er jo ikke ensom, men jeg er alene i Stockholm akkurat i kveld. I morgen har jeg to avtaler og må utsette den ene. 
Men akkurat i kveld hadde jeg lyst til å være en av dem som sto ute på en uteservering med en øl i hånden og lo. Jaja. 
 
Akkurat i dag kom vi plutselig veldig langt med utstillingen så nå har jeg mer ro i sjelen. Neste uke kommer nok til å bli ganske rolig og fin. Da skal jeg kjøpe meg noe fint i premie. Heia meg. 

Ingen kommentarer:

Bra

Det ble en veldig fin tur til Oslo. Det visste vi jo. Det var jo det som var planen. Og Oslo hadde vår og småsko og finvær og det trenger ma...