umleumle

Jah. Hva skal man si.
Morsom dag på skolen, har puslet med fargeprøver. Utrolig entusiastisk lærer! Ganske stas altså. Blodet i hans årer renner sannsynligvis i flere fargetoner.
Handlet lavkvalitetspensler på Classemannen etter skolen. Og brennekompaktedisker.
Ble tillaget middag, den var god.
Så gikk Morten nesten ens ærend for å kjøpe dessert til meg, men kom tilbake med ting jeg ikke tålte. Jeg fikk lyst å klage. Men det er vel strengt tatt ikke lov? Selvom jeg også fikk nøttesjokolade i reisegave for to dager siden? For da var det vel heller ikke lov å klage? Litt uklare regler der føler jeg.
Nå blogger jeg. (Og jeg SPISTE desserten)
Etterpå skal jeg astee og svømme for at hodet skal bli litt mer manøvrerbart, selvom jeg har en mistanke om at svømming kanskje ikke er tingen for en sta nakke. Det for stå sin prøve.
Og så skal jeg møte hulahulagruppen min og opptre på hotell hordaheimen, hotell augustin og hotell admiral.

3 kommentarer:

mrnils sa...

Jeg tror svømming er fryktelig farlig for sta nakke, jeg bruker å bli sykmeldt med badenakke hvis jeg prøver

frk. Figenschou sa...

Hulahula var en spontanløgn.
Og svømming var ikke så lurt nei, ser ut som en ondskapsfull parodi på Gabriel Fliflet. Verste var at jeg var på konsert med ham med hele nakkestyret og greier. På grensen til pinlig.

frk. Figenschou sa...

Neida, ikke teit, men du finner nok ut av det!

Avlistet

Jeg sitter og venter på et teams-møte. Som betyr at jeg har gått tidlig hjem fra ateliéret. Og det betyr at når jeg er ferdig på jobb er jeg...