Bor i gokk, driver med kunst. Ikke så interessert i interiør.
Kan joik kalles jompa-musikk? Hvis man legger til litt tuba kanskje?
Det tror jeg skal gå an...isåtilfelle har jeg nok gjort meg skyldig opp til flere syttendemaier, ved avsegspillingen av den samiske nasjonalsangen.
Legg inn en kommentar
I dag fikk jeg en mail om en faktura jeg har sendt. "Det er endel feil i fakturaen, du må bruke disse opplysningene". Her ble jeg ...
2 kommentarer:
Kan joik kalles jompa-musikk? Hvis man legger til litt tuba kanskje?
Det tror jeg skal gå an...isåtilfelle har jeg nok gjort meg skyldig opp til flere syttendemaier, ved avsegspillingen av den samiske nasjonalsangen.
Legg inn en kommentar