Merket bak på den gamle ryggsekken til bestemora til Morten



Ja, for hvem er best til å dra på tur?

2 kommentarer:

ringringring sa...

Kan joik kalles jompa-musikk? Hvis man legger til litt tuba kanskje?

frk. Figenschou sa...

Det tror jeg skal gå an...isåtilfelle har jeg nok gjort meg skyldig opp til flere syttendemaier, ved avsegspillingen av den samiske nasjonalsangen.

Ogrodegned

I dag fikk jeg en mail om en faktura jeg har sendt. "Det er endel feil i fakturaen, du må bruke disse opplysningene". Her ble jeg ...