Merket bak på den gamle ryggsekken til bestemora til Morten



Ja, for hvem er best til å dra på tur?

2 kommentarer:

ringringring sa...

Kan joik kalles jompa-musikk? Hvis man legger til litt tuba kanskje?

frk. Figenschou sa...

Det tror jeg skal gå an...isåtilfelle har jeg nok gjort meg skyldig opp til flere syttendemaier, ved avsegspillingen av den samiske nasjonalsangen.

Helheten

I dag har jeg vært en ny runde hos fysiopsykologen. Det er ikke det at det han sier er dumt, eller feil, det er det at...helsevesenet er i o...