Bor i gokk, driver med kunst. Ikke så interessert i interiør.
Kan joik kalles jompa-musikk? Hvis man legger til litt tuba kanskje?
Det tror jeg skal gå an...isåtilfelle har jeg nok gjort meg skyldig opp til flere syttendemaier, ved avsegspillingen av den samiske nasjonalsangen.
Legg inn en kommentar
I dag har jeg vært en ny runde hos fysiopsykologen. Det er ikke det at det han sier er dumt, eller feil, det er det at...helsevesenet er i o...
2 kommentarer:
Kan joik kalles jompa-musikk? Hvis man legger til litt tuba kanskje?
Det tror jeg skal gå an...isåtilfelle har jeg nok gjort meg skyldig opp til flere syttendemaier, ved avsegspillingen av den samiske nasjonalsangen.
Legg inn en kommentar