E de B-anlægge?

Datamaskinen min er i dårlig form. Den har fått en slags astma. Jeg skriver inn ting, og så tar det litt tid, og så vises det jeg skriver på skjermen. Ubeskrivelig irriterende. Ikke har jeg brukt mer enn en fjerdedel av diskplassen heller, så litt tumleplass burde den da ha inni der.
Men nå har jeg kalt inn ekspert, som jeg skal fore med øl til han finner feilen, og akkurat nå innså jeg at den planen kanskje sliter litt med sin egen fremdriftsplan.

Nå spiser jeg pizza enda jeg ikk ehar lyst på det en gang. Jeg gleder meg til å komme hjem.

3 kommentarer:

Anonym sa...

nei, det blei ikke nå kina, sjøl om d va næstn helt 100% sikkert. historia gjentar sæ, men sannsynlighetsfordelinga for tilbaketrekking av jobb e eksponentiell, så æ e ikke så veldig overraska, men veldig lei mæ. æ prøv å få mæ sommerjobb på telemedisin, som e godt betalt og studierelevant, men han professorn som sitt me de forskningsmidlan e som sunke i jorda. han har ikke vært på kontore sitt på 10 daga, han svare ikke på e-post, mobiln hannes e slådd av, det e ingen som tar telefon hjæmme hos han. hannes faste formiddagsmatpartner har ikke sedd han på ei uke, og d e ingen i administrasjon som vet. heller ingen av de andre statistikeran på instituttet. tilsutt fikk æ tips om å spørre ei som het lena, som visstnok bestandi vet kor han e. heller ikke ho visste kor han va, men ho kunne fortæll mæ at han ikke kom til å vær på kontore sitt før torsdag. så æ vente til torsdag. kajsa

frk. Figenschou sa...

men...kanskje du kan komme til kirkenes?

Anonym sa...

ska du? blir æ i tromsø tar æ ihværtfall en tur. blir æ ikke i tromsø tar æ sikkert en lang tur. kajsa

fortid, fremtid, nutid

Hver gang jeg treffer folk og snakker med folk så snakker jeg bare om jobb. Jeg kan bare snakke om jobb. Jeg vil ikke være sånn, jeg tenker ...