Polenenergi

Når man har polenenergi og det er det verste polenåret på mange årog man kan se polenskyen fra verdensrommet, da gjelder det å være ekstra påpasselig å holde seg unna alt det andre man er energisk mot, sånn at man ikke skal gå i dørken og det skal klø inni hodet fra morgen til morgen.
Her føler jeg at jeg har litt arbeid som gjenstår. For det første er jeg veldig dårlig til å huske hva jeg er allergisk mot, og for det andre er jeg vel distriksmester i råsjansing for å sjekke om det kanskje går bra denne gangen. Det må jeg rett og slett bare slutte med.
Liste over ting jeg ikke tåler:
Eggeplommer -hvert fall ikke mange
nøtter
eple
pære (tror jeg)
mango, kanskje? iallefall en sånn frukt.
katt
støv
klor
hest

nå var det en litt brå overgang mellom luftbårne og polenenergier, men eg et ikkje katt altså.
Hm. Siste gangen jeg lagde denne lista var den mye mye lengre. Jaja, det er vel ikke til å unngå at jeg kommer på det.

Og så tåler jeg ikke å høre debatter på radio.

1 kommentar:

Anonym sa...

Jaha?

Allergitabletter
vaskepulver.
Og hest

Tre middels ukjedelige ting som har hendt i dag

1: Jeg fikk et prosjekttilskudd til et prosjekt som er fullfinansiert. Da høres det ut som jeg trikser til meg penger, men det betyr at jeg ...