øbalivable

Utrolig at alt det som er så interessant når man har det travelt (vaske, spille backgammon på internett, rydde, ommøbelere)blir så møkke kjedelig når man plutselig får fritid.
I dag har jeg
kjøpt solbriller med styrke
kjøpt sko uten hull og som passer
levert bøker på biblioteket
ryddet pulten min
levert opptaksprøve til khib
ryddet rommet
ryddet plass i klesskapet til hun som kanskje skal bo her
skrevet lang lapp til henne
ryddet kjøleskapet
laget middag (en slags)
båret hjem arbeidstegninger til stolen min, en modell og to plater med capa
pakket
pakket
skrevet ut reisekvittringen min på skolen
vasket gulvet
laget små lure planer for i morgen

Nå har jeg ikke mer stress før i morgen, og jeg evner faktisk å kjede meg. Hvordan klarer jeg det?

1 kommentar:

Anonym sa...

klatreoppdatering:
æ har tadd brattkort. d e et slags bevis på at du kan sikre. æ har klart ruta "røde hermann" med pause, som e rata til 5. æ har ondt i venstre arm. hvis æ kommer til kirkenes, ska vi fær til svanvik å klatre da?

kajsa

fortid, fremtid, nutid

Hver gang jeg treffer folk og snakker med folk så snakker jeg bare om jobb. Jeg kan bare snakke om jobb. Jeg vil ikke være sånn, jeg tenker ...