Stoggehøl

Nå har jeg googlet planker og jeg får enmillion treffogbloggen min er ikke øverst. Så den som har googlet planker og kommet til min blogg har jammen meg vært desperat.

I går hogget jeg einer. Jeg aner ikke hvordan einer oppfører seg i andre deler av landet, men jeg har sett trevirke i einer og jeg kan si så mye som at den eineren er ikke hogget i Reinøysund. Her har eineren mer en agent-tilnærming til livet. Den sender ut en lang og tynn grein etter bakken, sånn at den kommer seg langt unna rota og ikke avslører basen. Min jobb i går var å leite opp rota og sage så mye som mulig over på en gang. Det lukter ganske godt å sage einer.

Rogn er jeg ikke så glad i å hogge for den er så seig synes jeg.

Men nå er knotten kommen så nå er det ikke så fryktelig gøy å oppholde seg i busker og kratt mer.

Ingen kommentarer:

fortid, fremtid, nutid

Hver gang jeg treffer folk og snakker med folk så snakker jeg bare om jobb. Jeg kan bare snakke om jobb. Jeg vil ikke være sånn, jeg tenker ...