Nordblogg

I går kveld kjørte vi en tur til Lanabukt i Kadilakken, og da vi kom dit kom jeg på at jeg hadde nok ikke vært der før, så det var fint. Kadilakken oppførte seg visst bra, og det får vi håpe den fortsetter med.
I dag har vi demontert rullestolene til faren til Morten for å klare å lage en som de kan kjøre over fortauskantene i Tromsø med, for dit skulle de. Vi fikk satt sammen et slags reiseeksemplar, (lett, med hepsepedal, luft i begge hjul.) Vi får inderlig håpe at vi har skrudd alle delene godt nok fast så Oscar ikke triller til sjøs eller slutter å trille.
I morgen skal jeg begynne å jobbe igjen på museet, jeg tror det kan bli stas.

2 kommentarer:

Anonym sa...

det blei ingen sommerjobb på mæ. æ kommer sikkert til knes en tur. si fra hvis du høre om en spennanes jobb. kajsa

frk. Figenschou sa...

æ skal si ifra, men det e ikke så lovanes.
glæde mæ til du komemr.

fortid, fremtid, nutid

Hver gang jeg treffer folk og snakker med folk så snakker jeg bare om jobb. Jeg kan bare snakke om jobb. Jeg vil ikke være sånn, jeg tenker ...