hoggestøl

I dag er jeg så lemster i armene etter å ha tatt livet av det treet -med en øks som var så skarp som en ostehøvel-, at det er slitsomt å løfte armene. Kanskje var det heller ikke så lurt å stå under et tre og dunke i det i halvtimesvis i den verste pollensesongen. De får man for å leke tredödare.
(Men det sto under en kraftlinje, og jeg måtte stadig opp på badstutaket og balansere med hekkesaks eller hva sånn saks som er en meter lang heter.)

Nå er det både fint og stygt vær, det er sol men jeg aner en anelse torden ute i fjorden. Tordenemne.

2 kommentarer:

Rållserau sa...

Hvordan har du funnet ut hva folk har googlet for å komme til siden din? Det vil jeg også.

frk. Figenschou sa...

da må du ha sånn telleprogram på bloggen din som jeg har.

fortid, fremtid, nutid

Hver gang jeg treffer folk og snakker med folk så snakker jeg bare om jobb. Jeg kan bare snakke om jobb. Jeg vil ikke være sånn, jeg tenker ...