åjåjåj

I går kveld og natt malte jeg butikken her på museet grønn.
Ojojoj så sliten jeg er nå. Jeg går jo på stengulv hele dagen på jobb, og når man i tillegg går rett på og maler hele natten med en forfallen postmodernistisk steinalderkropp, (egentlig malte jeg vel med maling, kost og rull, for dere flisespikkere, som jo likevel skjønner utmerket godt hva jeg mener,) da blir man sliten. Akkurat nå har jeg ikke så veldig lyst å være på jobb. Men nå snakkes det bak meg om vinlotteri, så ok da.

4 kommentarer:

Rållserau sa...

Vant du?

frk. Figenschou sa...

nei. den som vant var gravid og kunne uansett ikke drikke vin.

Rållserau sa...

Rauhål. Da kunne hun jo gitt den til deg.

Anonym sa...

Eller til den som kan vise til en blodfersk, negativ graviditetstest!

fortid, fremtid, nutid

Hver gang jeg treffer folk og snakker med folk så snakker jeg bare om jobb. Jeg kan bare snakke om jobb. Jeg vil ikke være sånn, jeg tenker ...