øhh..

siden sist har jeg...
mmm..
funnet fem multer
funnet kanskje tretten blåbær
vært en tur på puben
vært vert for en amerikanerinne (og er det fortsatt)
vært i gruva og tatt bilder
vært med på redningsaksjon for amerikanerinnen som slettet alle de trettenhundre bildene fra sin tomåneders ekspedisjon fra minnekortet fra kortet sitt. (format card? OK!)
funnet røversteinan
spsist en pose potetgull
lest litt i sønner av et folk II av veinø linnæ
spilt mer the curse of monkey island
fornærmet en kompis ved hjelp av en løkspøk
lest endel aviser

og sånt

4 kommentarer:

Anonym sa...

e det han pappa som har inspirert dæ til å lese vaïnö linna (eller kordan det nu skrives)?

tenk, i dag snakka æ med ho tante hild. tenk, æ går glipp av amerikanersommer! tenk, du gjør ikke det! tenk, du får til og med dobbelt opp!

i dag så æ han der thomas streletzkij (eller kordan det nu skrives). æ merke det går mye i idol-kjendinsa, men du vet kanskje ikke kem dem e for nån?

og så e æ så flink at æ e på kontoret til klokka elleve! fordi æ syns det e artig, rett og slett. åh, æ har det så braaaa!

men du løyg da du sa at du skulle ringe mæ, for du har ikke ringt mæ.

frk. Figenschou sa...

nei, det e han knut stefar.

Nei æ har ikke fådd ringt, æ har hadd ont i haue hele tia.
Å æ har nu ikke løgge, æ kan nu enda ringe dæ.

Anonym sa...

I'm impressed with your site, very nice graphics!
»

frk. Figenschou sa...

hahaha very nice grahpics, æ daue!

Avlistet

Jeg sitter og venter på et teams-møte. Som betyr at jeg har gått tidlig hjem fra ateliéret. Og det betyr at når jeg er ferdig på jobb er jeg...