det e dæær æ så gjæærne vil booo
I dag dra vi en liten tur til Nætamø og kjøpte reinkjøtt, Koff og roistipoisti. Strålende.
Sips trengte vi ikke kjøpe for mamma stakk innom med enda 16 poser utgått potetgull.

Jeg savner GameBoyen min. Det var litt teit å levne den i Bergen men det var jo en grunn også og det er at jeg får jo bare senebetennelse av den. Men nå lurer jeg litt på om jeg skal kjøpe en ny, en sånn ds, for jeg har jo bare den gamle versjonen-og selv om den i og for seg er spitzenklass så er det blitt irriterende vanskelig å få tak i nye spill men om jeg kjøper den der ds så tar det sannsynligvis to uker og så lanserer de en ps-versjon ikke sant jo det tror jeg jaggumeg.

Men ny mobiltelefon skal jeg nå få. En sånn man kan ringe folk med 9tall i telefonnummeret fra.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Gi beskjed om hvem som får den gamle,slik at vi slipper å ringe f.eks. Frank Sinatra og få deg på tråden.

Rållserau sa...

Du kan så mange vanskelige ord og navn. Her er det vanskeligste stedsnavnet f.eks. bare Madlasandnes.

Avlistet

Jeg sitter og venter på et teams-møte. Som betyr at jeg har gått tidlig hjem fra ateliéret. Og det betyr at når jeg er ferdig på jobb er jeg...