hyvä!

Har jeg sagt at det går strålende? Det går strålende.

Jeg driver med pirkarbeid hele dagen og styrer min egen tid. Jeg har støpt krabbeklør og kvist i aluminium, og driver med nyper og flis. Jeg blir vel en kviststabler til slutt.


I dag så jeg en hyggelig unge på bussen, han prøvde å dele kjeksen sin med absolutt alle. Han var russer da, en finne ville aldri funnet på noe sånt.

Krabbeklo og ....leggbein liksom. KJempefint bilde forresten, jeg ser jeg må jobbe litt med dokumenteringa.

7 kommentarer:

Rållserau sa...

Jeg synes de var tøffe. Særlig den spisse. Kan man bruke den andre som vase?

frk. Figenschou sa...

mmmm...de er ca på störrelse med en lighter.
Hvor små blomster har du?

Einar sa...

herlig. jeg vil også ha rask og skit fra fjæra i aluminium! hvor mye verksted trenger man for å støype i aluminium?

frk. Figenschou sa...

man trenger utstyr til å smelte aluminiumen, så man trenger å lage seg en liten ovn på en måte, mer en slags hytte og en flammekaster.
Og en sandform, men det trenger man ikke verksted til.

Desverre tok jeg ikke med nok rask og skit fra fjära, så nå går det i hageskit, siden det er mer det man får her i helsinki.

Anonym sa...

ord for dagen:
larynx = strupehode
mer kommer imårra

frk. Figenschou sa...

den kunne æ.

Kajsa, husk at han morten blir tredve i mårn.

Anonym sa...

ja, d burde æ skjønt, men for mæ va d et nytt ord. d e sånne ord æ kommer over når æ læs statistikk. nu handla d om strålebehandling versus kirurgi i behandling av kreft i strupehodet.

dette er en overskrift, jeg fant ikke på noe bedre

Det er mulig det er på tide å bytte briller igjen. Fint, for det var jo så utrolig lite styr sist gang. Iallefall får jeg vondt i hodet hver...