Jeg tror, kanskje verden styggeste suvernir.


Vi var i Sari da jeg var hjemme i påsken. Det er rart med Finland, de kjører kitsj uten ironi og høy designprofil parallelt.


Ellers har jeg begynt på nytt kurs. På skolen. Det vil si, det er ikke noe kurs, jeg får lov å bruke metallverkstedet som jeg vil. Jeg har det skikkelig strålende, og jeg har faktisk hatt det skikkelig bædi til nå, så hurrah hurrah.
I dag lærte jeg at om man smelter sink (eller sveiser på ting som er sinkbelagt,) får man feber. Ca førti grader i feber.
-ja og nå mener jeg ikke lærte som i da jeg lærte at om du trykker på knappene til et tomt boblebad kommer alt vannet sprutende til der du står, jeg lærte det som i at noen fortalte det og at jeg syntes det var veldig interessant at du får ca akkurat førti grader i feber.

2 kommentarer:

solveig sa...

jeg er i live, og du har snart bursdag. denne gangen skal du få bursdagsgave. så bra det blir. savner du meg?

frk. Figenschou sa...

jeg savner deg masse, men jeg har et håp om å se deg snart.

dette er en overskrift, jeg fant ikke på noe bedre

Det er mulig det er på tide å bytte briller igjen. Fint, for det var jo så utrolig lite styr sist gang. Iallefall får jeg vondt i hodet hver...