z trht

Jeg er så trøtt for tiden. Altså denne uken. Jeg kommer meg aldri på verkstedet før sånn halv ti. 1) I morges tenkte jeg at jeg MÅ komme meg opp idag, så da klokken ringte, klarte jeg å komme meg opp på albuene, med håndflatene i øynene for å støtte opp hodet, og sånn greide jeg jaggu ta å sovne igjen. Jeg aner ikke hvor lenge jeg sov sånn, men da jeg våknet var jeg halvblind etter å ha presset øynene inn i skallen så lenge, og skuldrene verket som en ødelagt propell.

Så nå er jeg fortsatt trøtt, og hjemme istedet for å være på masteråpningen og drikke øl i Kipsari, men jeg er jo tross alt ni og tyve, jeg kan ikke være med på alt treogtyveåringene finner på.

1)(altså med ti på ni bussen da, så høres det ikke så ille ut.)

Ingen kommentarer:

dette er en overskrift, jeg fant ikke på noe bedre

Det er mulig det er på tide å bytte briller igjen. Fint, for det var jo så utrolig lite styr sist gang. Iallefall får jeg vondt i hodet hver...