alt går på rutinen

Det er ikke så mye å skrive om når stort sett det samme skjer hver dag.
Jeg våkner av at ringeklokka ringer.
Jeg våkner av at ringeklokka ringer.
Jeg våkner av at ringeklokka ringer.
Jeg våkner av at mobilalarmen ringer.
Jeg våkner av at ringeklokka ringer.Jeg våkner av at ringeklokka ringer.
Jeg våkner av at mobilalarmen ringer.
Jeg står opp
og går i dusjen.
Jeg legger meg litt igjen.
Jeg står opp.
Jeg spiser frokost.
Jeg går på skolen.
Jeg tar ut noe for eksempel bøk.
Jeg høvler på avretteren.
Jeg høvler med dimensjonshøvelen.
Jeg sirkelsager litt.
Jeg båndsager litt.
Jeg pusser litt.
Jeg leter etter p150-papir.
Jeg spiser et knekkebrød elle r fem med nøkkelost.
Eller en vårrull.
Jeg borer litt.
Jeg venter på at sirkelsaga skal bli ledig.
Jeg venter på at noen skal komme og åpne døra til lageret.
Jeg leter etter tommestokken min.
Jeg leter etter vinkelhaka.
Jeg leter etter blyanten min.
Jeg finner Frank og får tilbake blyanten min.
Jeg måler litt.
Jeg ettermåler.
Jeg dobbeltsjekker målene mine.
Jeg limer litt.
Jeg går hjem og hiver veska opp på hattehylla og lua på gulvet.
Jeg spiser middag.
Jeg drikker kaffe.
Jeg går tilbake på skolen.
Jeg pusser litt.
Jeg leter etter hørselvernet mitt.
Jeg sirkelsager.
Jeg pusser litt.
Jeg gjør presisjonsarbeid.
Jeg oppdager at presisjonsarbeidet jeg har gjort er feil.
Jeg går hjem.


osv

Ingen kommentarer:

fortid, fremtid, nutid

Hver gang jeg treffer folk og snakker med folk så snakker jeg bare om jobb. Jeg kan bare snakke om jobb. Jeg vil ikke være sånn, jeg tenker ...