skal vel det da










Jeg har ikke så mye å si, her er noen bilder istedet.
(Jeg kunne skrevet om at Marg er et dårlig blad og hvorfor det er det, men jeg er ikke den typen blogger. Desverre. Tror jeg. Eller var det heldigvis?)(For hvem? For meg?)(Det er kanskje både bedre trening for meg og Nyttigere For Samfunnet med borgerjournalisterbloggere, men hvem gidder å lese sånt?)(altså, mange gidder jo lese sånt, men ikke mine 13 lesere, tror jeg. (Det kan på den annen side godt være at noen av mindre 13 lesere leser andre mer interessante blogger, men de kommer neppe innom her for å lese oppvakte politiske analyser. Eller om Marg))

6 kommentarer:

Anonym sa...

hei. æ e tilbake. kajsa

ringringring sa...

Møhleren- bergens bæste!

frk. Figenschou sa...

eg ææææælskaj møhlenpris.

frk. Figenschou sa...

Men har du ikke samme telefonnr som før?

Anonym sa...

snakke du til mæ? jo, æ har d. glæmte den bare hjæmme igår. kajsa

frk. Figenschou sa...

ja det va dæ æ snakka til. Æ ring en dag for å høre om du sitt på en øde fjelltopp.

fortid, fremtid, nutid

Hver gang jeg treffer folk og snakker med folk så snakker jeg bare om jobb. Jeg kan bare snakke om jobb. Jeg vil ikke være sånn, jeg tenker ...