Sukk. SUKK, sier jeg.

Jeg er så lei av å måtte lære andre hvordan de skal oppføre seg. Det har flyttet inn noen nye her, de tar ikke reklamen med seg inn og kaster den, de legger den OPPÅ postkassene. Tror de postmannen tar med seg igjen posten de ikke vil ha?

Så skulle jeg gå med Mac på reparasjon. Der var det en kvisete tyveåring som sa at programvaren ikke gikk på garantien.
Så det er bare hvis for eksempel alle konsonantene smuldrer opp og blir til støv, at garantien gjelds?

Jeg gikk hjem og reinstallerte. Med god telefonsupport fra herr Alog himself. Men Har du sett. Iphotobildene ble ikke med. Hele Iphotobiblioteket er tomt.
Teite teite iphoto, jeg sa jo du var teit.

3 kommentarer:

ringringring sa...

huff, stakkars deg!

frk. Figenschou sa...

Neida. Jeg er vant til dårlig service, jeg årner!

frk. Figenschou sa...

OG jeg er vant til datatrøbbel, jeg skal prøve å årne det også...dessuten har jeg hatt fire datakræsj i løpet av det siste året, så det finnes endel billedbackuper. Men det hadde jo vært fint å ha de siste bildene og.

fortid, fremtid, nutid

Hver gang jeg treffer folk og snakker med folk så snakker jeg bare om jobb. Jeg kan bare snakke om jobb. Jeg vil ikke være sånn, jeg tenker ...