tilbakemeldinger

Mannenjegdrotilberlinmedforåtteårsidenogharfortsattåbosammensmed-avbekvemmelihetshensyn påpeker at østsamene sannsynligvis har et eget ord for oliventre fordi det står om oliventre i Bibelen. Æsj. Da har de sikkert ord for oljeberg og brennebusker og palmekvister og det hele, uten at man får bli over seg. Ikke så spennende altså.

Han påpeker også at sammens med er feil norsk. Det heter sammen med. Det høres for meg ut som om noen beit seg i tunga mens de sa sammens med.

Mens Ingar H jo kun godtar ilammi. Ethvert annet uttrykk avslører din søringherkomst.

Pappa ringte med et godt råd. Preget av sin fortid som anarkosyndikalist.
Han sa at jeg bør ikke skrive arbeidsledig, men arbeidsFRI.
Men jeg vil jo ikke være fri! Jeg vil jobbe, masse!
Vi undrer oss ofte og gjensidig over at vi faktisk er i slekt.

Ingen kommentarer:

Blogger videre! Uten overskrift!

Om kvelden når jeg legger meg, begynner jeg å lage en liste over det jeg skal gjøre på jobb neste dag. Det høres kanskje lurt ut, men er str...