Jeg driver for tiden med å lage en didital portifolio. Det er ganske gøy. Og så synes jeg at jeg har laget så mange fine ting, når jeg må gå igjennom absolutt alt jeg har gjort.
Det tar ganske lang tid, men jeg er jo arbeidsledig. Det er faktisk ganske deilig å ha tid til å gjøre en ordentlig jobb med det.
Det eneste som er litt sorgsamt er at man kan jo gjøre så fantastisk mange morsomme saker i ofotosjop og indesign, men jeg må holde meg unna alt. Jeg vil jo ikke ha en portefølje med stjerner og hjerter og forvrengte stoler, jeg vil ha ordentlig og seriøs. Eller, jeg bør nok lage ordentlig og seriøs. Jeg lager en ordentlig og seriøs portefølje, kanskje særlig viktig siden noen av arbeidene er som de er.

Ingen kommentarer:

Blogger videre! Uten overskrift!

Om kvelden når jeg legger meg, begynner jeg å lage en liste over det jeg skal gjøre på jobb neste dag. Det høres kanskje lurt ut, men er str...