Verdens kjedeligste drøm

I natt drømte jeg verdens kjedeligste drøm.
Den var sånn: Jeg sto og snakket med en kompis.
HVis dette hadde vært i våken tilstand, at jeg sto og snakket med han kompisen min, hadde det slettes ikke vært kjedelig, men minst måtelig interessant.
Men dette var altså en drøm.
Da er det meningen at man skal rømme fra brennende hus og fly og spise lunsj med Hitler og være på flukt fra tvangsekteskap i Warsawa og være bestekompisen til en hest, man skal ikke bare stå og tomprate.
Det holder på ingen måte mål.

4 kommentarer:

paaskeharen sa...

Den med hesten har jeg hatt, tror jeg.
Jeg husker aldri hva jeg drømmer om natta men jeg går ofte i halvsvime på dagtid.

Anonym sa...

Frk. Figenschou er bare bortskjemt pga altfor sprø drømmer generelt sett. Vi vanlige folk drømmer oftest ganske vanlige ting.

frk. Figenschou sa...

mens rullerompa kunne ha sendt inn sine til manusredaksjonen i wam&wemmerøprådøksjns as

Anonym sa...

Heller Ingmar Bergman.

Fyll inn overskrift selv

Det er så deilig å ikke være så avsindig stresset mer. Det er litt som når noe som gjør veldig vondt går over. Man blir litt euforisk.  Jeg ...