ingen hjemme

jeg er her, men ikke helt tilstede, det er overhengende fare for å gå seg vill i skogen igjen,
om to uker fra nå er det litt mindre stress,
da kanskje jeg begynner å sende ut mailer med sammenhengende setningsstruktur og konsekvens (unnskyld all forvirringen mamma),
da tror jeg jeg skal forsøke å få vært litt på verkstedet igjen.

ja forresten åpener utstilling klokken to på Grenselandmuseet neste lørdag, kom kom alle!

Nå har jeg lett lenge etter "send" -knappen her, men det er jo "publisere" man skal trykke på. Ikke rart jeg ikke fant den da.

2 kommentarer:

Nick Muddyfoot sa...

Du trenger ikke være redd for å gå vill i skogen ved renselandmuseet. Kommunen har nemlig bestemt at demente skal påsettes gpssporingsenheter!

frk. Figenschou sa...

kom på åpning kp!

dette er en overskrift, jeg fant ikke på noe bedre

Det er mulig det er på tide å bytte briller igjen. Fint, for det var jo så utrolig lite styr sist gang. Iallefall får jeg vondt i hodet hver...