ok, avstemning



Jeg tenkte jeg skulle prøve meg på julemarkedet i år igjen. Men selge mine egne trykk i år. Og så tenkte jeg, kanskje jeg bare skal selge mine egne print. (printer)(hjemme) Men jeg har ikke helt bestemt meg hvordan. Jeg tror kanskje jeg gjør noen store plakater også. Eller hva tror dere? Uansett, jeg tror det blir noen på litt-mindre-enn A4format også, akrylpapir..
Og hvordan skal jeg da gjøre det? Selve formen mener jeg?
Først legger jeg ved et bilde av selve trykket siden bildet i seg er dårlig og bare viser format:





 alternativ 1: mindre enkeltstående figurer med luft rundt. Ikke fullt så midtstilt.




 Alternativ to: deler av motiv i passepartoutform inne på arket. Stor eller liten? eller ikke i det hele tatt?




 Alternativ 3:frittstående figur, men på grått papir



Alternativ 4: trykk i flere farger 



Større figur med luft rundt



Alternativ 5: trykk der tegneblokken vises



Så hva synes dere? Hvilken ville du kjøpt hvis du var en sånn som kjøpte sånt? Klassen min er litt sånn at hvis det bare er på papir er det verdt toppen førti kroner, man må i det minste gjøre et finértrykk og lage en bordskåner eller noe av det. Jeg har tenkt å selge det bare som signerte trykk, umontert, for hundre kroner stk. For jeg er litt mer sånn jeg da.
Så hvis dere nå kan være mine salgskonulenter vill jeg vært glad.

7 kommentarer:

Elisabeth, innerst i veien sa...

Alt. 2..

Anonym sa...

Större figur med luft runt.

Siven sa...

Alt. 1 med liten figur og alt. 2 med luft rundt. Liten.

Anonym sa...

Åh, vanskelig! Og så jeg som liker prikkebildet så godt. Kan legge til at jeg hadde betalt 100 kroner for det.

Jeg foretrekker alternativ 4 og en halv; Større figur med luft rundt.

Anonym sa...

Åh, vanskelig! Og så jeg som liker prikkebildet så godt. Kan legge til at jeg hadde betalt 100 kroner for det.

Jeg foretrekker alternativ 4 og en halv; Større figur med luft rundt.

frk. Figenschou sa...

faen, jeg er sinnsykt dårlig på nummerering! alltid vært et problem det der. Unnskyld.

Kim sa...

Æ går for 2 og 3. Utsnitt av motivet, med passepartout rundt. Eller på grått. Helt rett; nummereringa va elendig...

dette er en overskrift, jeg fant ikke på noe bedre

Det er mulig det er på tide å bytte briller igjen. Fint, for det var jo så utrolig lite styr sist gang. Iallefall får jeg vondt i hodet hver...