in gred i ens

Jeg tror mye av hemmeligheten bak å lage god mat, som i mat man har lyst på, og ikke bare spiser fordi det er så mye bedre etterpå, er å ikke lage mat bare på trass. Som i "det er faenmeg ikke sant at jeg bare spiser brødskiver til middag!"

Jeg synes det er så makke kjedelig å lage mat. Hvor mye tid skal man egentlig bruke på dette? Jeg spiser jo ofte varm lunsj på skolen, det må vel kunne regnes som en slags middag, iallefall på temperatur-, vitamin- og næringsstoffronten. Så kanskje jeg bare har byttet om på de to, og spiser brød til lunsj, men ved middagstider? Hæ? Har dere tenkt på det kanskje? Nemlig!

1 kommentar:

Hustvedts sa...

I agree! Det er KJEDELIG å lage mat!!!!!

To varme måltider om dagen er sikkert ikke sunt, så kos deg med brødskivemiddagen din:-)

Blogger videre! Uten overskrift!

Om kvelden når jeg legger meg, begynner jeg å lage en liste over det jeg skal gjøre på jobb neste dag. Det høres kanskje lurt ut, men er str...