speedpåske

Da var jeg i gang igjen. Trøtt som en stokk. Passet meg bra at det var såpass tyst og stille på skolen i dag. Men det har vært veldig, veldig bra med fire dagers sammenhengende påskeferie. Riktignok var jeg på skolen en av disse fire dagene, men ettersom jeg gikk dit, og det tar en time, føltes det som...ja jeg vet ikke. Litt ferieaktig. Tar det litt langsommere, lizzm.

Påska har ellers vært benyttet til trøing rundt i vårt nye nabolag, øl på byen, øl hjemme, se på film, bære plantene mine inn og ut ettersom det meldes og avmeldes kuldegrader (nå får de være inne om natten til situasjonen er avkart), bittelitt husvask, og et mislykket forsøk på å bli kvitt de to mastodont-tvene som fyller stua. Bypåske altså.
Ja, og så har jeg sett et ekorn, og en katt som lignet litt på en rev.

2 kommentarer:

paaskeharen sa...

Hvis den lignet på en rev så var den nok det. Hvis den ikke sa MJAAAUU.

frk. Figenschou sa...

det var nok en katt.

Blogger videre! Uten overskrift!

Om kvelden når jeg legger meg, begynner jeg å lage en liste over det jeg skal gjøre på jobb neste dag. Det høres kanskje lurt ut, men er str...