opp og si god morgen Nårge

Ja men nå har jeg jo kjøpt ny mac. Ny macbook pro, som det så pro heter.
Straks legger man merke til endel ting. Man er meg. Det er jo min maskin.
Dårligere skjerm, dårligere lyd, ingen prosjektoradapter følger med lengre, og vanvittig mye dårligere magsafe-løsning. Fortsatt magnetisk, men plutselig fullt mulig å drefse maskinen i gulvet ved hjelp av en snubefot.
Jeg blir så skuffet. Ånei, produktet vårt er alt for bra, og vi tjener bare ETT oljefond, vi må lage dårligere skjerm! Og sørge for at litt flere maskiner går i stykker ved hjelp av hjemlige uhell!

gnrgh,

og så vekkerklokka mi da!
Som i fra det ene til det andre men likevel relatert. Hva er greia med å snooze kun to ganger? En gang etter tyve minytter, og så førti minutter etter det igjen!?!
Det er jo en forsovelsesklokke, ikke en vekkerklokke!
Før brukte jeg mobilen, men den har jo blitt så jævla smart, så man vekkerklokka på den virker ikke når den er skrudd av. Og jeg vil ikke ha en påskrudd mobil på nattbordet, litt paranoid får man tillate seg å være.

Jeg får skaffe meg en hane.

1 kommentar:

Anonym sa...

Det jeg har vært borti av haner har en døgnrytme som en alkoholiker. (De galer rett før ølsalget stenger.) Så sørg for å få tak i en A-hane ;)

Mvh
Snipis som holder seg anonym, bare sånn for å lure Blogger

Blogger videre! Uten overskrift!

Om kvelden når jeg legger meg, begynner jeg å lage en liste over det jeg skal gjøre på jobb neste dag. Det høres kanskje lurt ut, men er str...