takk for ingentingÆÆÆÆAAAAARGH!

I dag fikk jeg svar på mailen med spørsmål om det der internettskjemaet til skolen.
Svaret var kort og konsist: en link til skjemaet.

Jeg svarte to sekunder etterpå, takk, det var jo en mail som svarte på absolutt ingenting, men nå har jeg iallefall fått bekreftet at mail fra studenter sjelden blir lest.
Ok, jeg var sur. Men ærlig talt, et sted går grensen for byråkratiidiotien til Konstfack.
Men da fikk jeg iallefall et ordentelig svar, på mine tre spørsmål, og forslag til løsninger.

Nå drar jeg til Trondhjem, det blir deilig å komme til et sted der man ikke må tenke seg om før man snakker til fremmede.
Eh, nå tenkte jeg på dette med språket altså. 
God helg alle!

Ingen kommentarer:

Blogger videre! Uten overskrift!

Om kvelden når jeg legger meg, begynner jeg å lage en liste over det jeg skal gjøre på jobb neste dag. Det høres kanskje lurt ut, men er str...