vel overstått

Jeg hadde en veldig fin jebburs. Folk på besøk og spilling av spill til langt på natt. Gauling på drevjapols og spising av paprikapotetgull.

The Stig har åpning av utstilling i dag, jeg skulle ta bilde av en av blomstene på verandaen, som ikke er blomster men ....grønne...langskudd? og sende siden jeg ikke er der, men der var det jaggumeg en veps.
Så nå blir det ikke noen sjarmerende istedetforblomstermms, for det er godt mulig at vepsen er der enda. Umulig å se, den hadde gjemt seg mellom to blomsterpotter.

Faen og, jeg synes de begynner tidlig i år.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Nu bjynn det å bli skikkelig fint her igjen.

Polly S Jones sa...

Jeg vil også synge drevjapols! Ta vekk vepsen skulle jeg også gjort! Og for ikke å snakke om å bytte en sævv mot mur...

frk. Figenschou sa...

eller mais mot leire, som det kom til å hete her...

Blogger videre! Uten overskrift!

Om kvelden når jeg legger meg, begynner jeg å lage en liste over det jeg skal gjøre på jobb neste dag. Det høres kanskje lurt ut, men er str...