Bor i gokk, driver med kunst. Ikke så interessert i interiør.
Grattis igen! :-) Får vi se bilder av examensarbetet?
ja, snart! Og en oppsummering også!
Gratulerar!
Gratulerer. Litt tom, utlada?
Legg inn en kommentar
Jeg er litt... ikke sliten akkurat, men litt... ikke lei heller, men litt... litt på utkikk etter en endring eller noe annet i arbeidshverda...
4 kommentarer:
Grattis igen! :-)
Får vi se bilder av examensarbetet?
ja, snart! Og en oppsummering også!
Gratulerar!
Gratulerer. Litt tom, utlada?
Legg inn en kommentar