---

og ferdig med muntligeksamen. Voiherranloid.
Det gikk bra det altså, men litt sliten.

4 kommentarer:

Uora sa...

Grattis igen! :-)
Får vi se bilder av examensarbetet?

frk. Figenschou sa...

ja, snart! Og en oppsummering også!

Anonym sa...

Gratulerar!

Elisabeth, innerst i veien sa...

Gratulerer. Litt tom, utlada?

Bort?

Jeg er litt... ikke sliten akkurat, men litt... ikke lei heller, men litt... litt på utkikk etter en endring eller noe annet i arbeidshverda...