jada, joda så, neida

Jeg var innom på Iaspis i dag med dokumentasjon av meg selv til arkivet.
Det var veldig hyggelig å se de som jobber der igjen, litt rart at jeg ikke skal være der mer kjente jeg plutselig nå. Savner dem littegrann.
Iallefall, Karen Kontordiamant sa at kaffeforbruket har gått merkbart ned siden jeg slutta der.
Det er kanskje ikke et sunnhetstegn. At en tiendedel av den samlede kunstnermassen på egenhånd står for en merkbar del av kaffedrikkingen, mener jeg. Det er nok ikke sunt for tiendedelen. Jeg har jo tenkt på det der at jeg koker en liter kaffe til lunsj, venter til den blir litt kald, og så heller nedpå alt og er ferdig med det. At det muligens peker mot at kaffeforbruket mitt er mer over mot... ja, nettopp forbruk.

Jaja. Heller kaffe enn heroin!
Evt. Mer vann til folket. (tiendedelen.)

1 kommentar:

Nick Muddyfoot sa...

Vi finnmarkinger har så stor betydning for Brasils bruttonasjonalprodukt at vi burde få gratisbilletter til neste års fotball VM!!!

26te april

Jeg må skrive en tydelig mail. Det finnes tydelige mailer, strenge mailer, og sure mailer. Jeg har bare skrevet en sur mail en gang i hele m...