nomaden

Hver gang jeg kommer inn på kjøkkenet og skal skru på lyset, og famler rundt på en vegg der det ikke er lysbryter og aldri har vært det, tenker jeg på dette at ja her bor jeg, men jeg verken er her nok eller bor her nok til at det er her jeg bor, eller til at kroppen husker at lysbryteren er på     venstre     side av døra. Men det er nå likevel fint å ha en slags base da, der man kan famle runt etter lysbrytere på feil side av døra og

fundere på å sette opp en liten hylle over spøkelseslysbryteren, en liten hylle med en liten skål med karameller i. Så jeg får annet å tenke på.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Karameller er jo fint det, men pedagogisk sett er det vel ikke riktig å premiere feil adferd. Du skal jo skru på lyset. Karamellene bør stå ved bryteren! Tenker du lærer fort hvor bryteren er da ja...dersom ikke the Stig er enda mer lettlært og har spist dem opp allerede

frk. Figenschou sa...

The stig er nok en variabel man må ta med i betraktningen når man vurderer a ha permnent fremstilt godter ja...

26te april

Jeg må skrive en tydelig mail. Det finnes tydelige mailer, strenge mailer, og sure mailer. Jeg har bare skrevet en sur mail en gang i hele m...