njæh....

Vever kommagbånd med glitter i.
Ikke så fryktelig fornøyd, egentlig.
Jeg er jo egentlig veldig flink til å veve bånd, og med et så enkelt mønster kommer det ikke så godt fram. Dessuten likte jeg den der frihåndstestingen på starten av båndet bedre enn mønsteret, sånn estetisk sett. Tror kanskje jeg lager en slags råkkenrållvariant der jeg veksler mellom mønster og vill vest. Og at det muligens er siste gang jeg vever et så enkelt mønster. Ja, det går fort, men nei, jeg får ikke briljere som veverske. Da kan det være det samme.

Skulle gjerne prøvd å veve med glittertråder som bunnfarge, men glittergarn er dyrt, og jeg er for snål.

3 kommentarer:

Elisabeth, innerst i veien sa...

He he, velg heller et mønster hvor du kan briljere, ja. Når det er sagt, imponerende nok for de aller fleste dette mønsteret også.

Bergljot sa...

Jeg er sykt imponert. Du er en kjempeflink veverske!

Nick Muddyfoot sa...

Fortvil ikke; du finner sikkert mye glitter og stas på mammas juletre som du kan veve inn i bandene!

26te april

Jeg må skrive en tydelig mail. Det finnes tydelige mailer, strenge mailer, og sure mailer. Jeg har bare skrevet en sur mail en gang i hele m...