og mer julegaver.

Jeg og mamma var ute for å kjøpe julegaver her om dagen. (Vi liker altså å være tidlig ute i min familie.) Hun skulle finne noe til meg som jeg skulle få ønske meg, men jeg har så lang trening i å IKKE ønske meg ting, på grunn av kunstnerøkonomien, at det gikk helt i stå.
Samtidig holdt jeg et øye åpent for hva hun likte selv, sånn at jeg kunne overraske henne med det i julegave, men dette førte bare til at vi begge gikk og sa ÅÅåååå, var ikke den fin? hvorpå den andre tolket det som om den som sa det, likte tingen, mens den som sa det, egentlig foreslo at den andre skulle ønske seg den.
Dette kommer nok til å føre til at både jeg og mamma må bytte julegavene vi får.
Med hverandre.



Ingen kommentarer:

Tre middels ukjedelige ting som har hendt i dag

1: Jeg fikk et prosjekttilskudd til et prosjekt som er fullfinansiert. Da høres det ut som jeg trikser til meg penger, men det betyr at jeg ...