Takk GUHD for barnehagen

Nå er helga over. Ei helg der han minste til sin store glede har blitt grovt forsømt. Det blir mye youtube når de to store har råkt på årets forkjølelse. Jeg var knapt oppe hele helga, det vil si, jeg tok morgenen i går, skjelven og svett og snørrete, men ellers har the Stig holdt fortet som best han har klart.
Jeg er fortsatt ganske dårlig, men så frisk at jeg har lyst å fortelle alle hvor syk jeg er. Og jeg har sluttet å telle timer mellom hver dose av Otrivin, så jeg er jo litt mindre tett i mine abnorme bihuler. Det skal gå åtte timer mellom hver dose, og når betongen setter seg i hodeskallen igjen etter to...STAKKARS meg. Men som dere ser er jeg frisk nok til å syte, så det går framover, selv om jeg nok skal gå å legge meg straks.

I går måtte jeg også tenke litt på alle de ungene som blir forsømt og oversett sånn daglig, og da ble jeg ganske trist. Heldigvis har vi vanligvis litt mer å by på. Og heldigvis har vi barnehagen, for det blir ikke i dag.

Ingen kommentarer:

Påsken kom, sannelig

Det er påske. Jeg vet at vi har påskepynt en plass, jeg tror også jeg vet hvor. Den har ikke kommet opp på grunn av vannkopper, ikke at det ...