Dagens status

Jeg er hjemme og er syk. Er jeg ofte det? Jeg tror iallefall jeg er kortere syk enn før. En dag eller to og hepp, så er jeg på jobb igjen. Eh, bank i bordet. Håper ikke jeg baklengsgannet meg selv her.
I går hadde vi boller, så da var det artigere å være syk. Dessuten sov jeg hele dagen så jeg trengte heller ikke være med på de sykegreiene, kroppen tok seg av det og jeg sov. I dag er jeg mer urolig og vi har ikke flere boller igjen.
Jeg har jo lenge lengtet etter pensjonisttilværelsen så kanskje det passer å være syk. Altså at det jeg egentlig lengtet etter var å være litt hjemme og slappe av, og nå er jeg hjemme og slapper av, bare at det er jo mye artigere å slappe av hjemme når man ikke er syk. Jaja. Hva er det jeg pleier å si? Man får ta det man får.



Ingen kommentarer:

Siden sist (som er ca 16 timer siden)

Vi har fått ny kran på badet. Den forrige brakk for noen måneder siden, men det har vært mulig å bruke den ved hjelp av en vaskeklut. (Jeg o...