Menasjeri

Jeg rydder i kjelleren. Gleden over å bli kvitt noe er heldigvis uproposjonal med størrelsen på det man bli kvitt og plassen det frigjør. Ut av huset er ut av huset! Fortsetter vi i dette tempoet kan vi igjen se kjellergulvet om 2000 år!
I går prøvde jeg å selge noe tilbehør til Jendor sin tripptrappstol på facebook. Vi trenger jo ikke lengre å remme ham fast til stolen. Brett trenger han heller ikke. Puter og sånt sklir bare av. Så forhåpningsfull la jeg ut alt dette, men fikk ingen respons i det hele tatt. Jeg ble litt overrasket egentlig, for ellers har sånt fått ben å gå på på den lokale salgsseiden på facebook. Jaja.
Noen timer senere gikk jeg inn for å se om jeg kunne ha bommet på noe da jeg skrev annonsen, og se! den var blitt fjernet av fb. For det er ikke lov å selge dyr!
Dyr?
Dyr?
Mener de selene jeg selger som kan festes i tripptrappstolen?
Tror facebook på ramme alvor at jeg har slengt et sjøpattedyr over ungen min når jeg vil ha matro?

Jeg la ut annonsen igjen, med endel lettere irriterte omskrivninger, og nå har jeg fått bud på det meste, narkotikaen inkludert. Så får vi se om mattilsynet dukker opp på døra når transaksjonen skal foregå.


Ps: ville dere heller hatt noe om åttende mars? Det kommer selvsagt niende. Jeg hater å være aktuell.

Ingen kommentarer:

plopp plopp plopp og en annen plopp

I dag har jeg brukt alt for mye av dagen på å få kjøpt bobleplast. Det lyktes meg ei.  Først prøvde jeg hos KEM, Kunstnernes eget materialut...