Effektiviteten, folkens, effektiviteten.

Nå er klokken 13.15 og NÅ kommer jeg igang med arbeidsdagen. Det vil si, noe av det som har holdt meg unna arbeidsdagen er å snakke med kurator, finne fram bilder til kurator, avtale utvalg, og pakke ned bilder, så det som har holdt meg unna arbeidet er jo min egen jobb. Men jeg mener det kunstneriske utviklingsarbeidet. Nå har jeg tid til å se på det og noe av det jeg la til press på fredag har blitt bra og noe har blitt dårlig, det er vel sånn det ska være og bare å jobbe videre. 
Det andre som har holdt meg unna arbeidsdagen er oppfølging av snekkeren, som etter to måneder har funnet det for godt å svare på reklamasjonen, og det han svarer er at det har ikke oppstått noe skade enda (det lekker vann inn i taket) og at jeg bare har hentet inn ett tilbud på utbedring og det kan han bare ikke forholde seg til, så jeg kan få lov til å heve kjøpet, og da kan jeg også få lov til å beholde materialene til verandaen, men jeg får ikke lov å reklamere mer om jeg ikke godtar det og han har avsluttet saken. 
Det koster meg 50.000 å reparere verandaen, han tilbyr meg 17.000. 
Så jeg har jo måttet snakke med fagkyndige både på det byggtekninske og på forbrukerrett. 
Men det koster meg faktisk ikke en kalori. Jeg begynner her, og så har jeg advokat gjennom forsikringsselskapet om det skulle bli nødvendig. 
 
Nå skal jeg sende en mail til et fraktselskap og på et tidspunkt får jeg muligens tegnet litt. 

Kastet: en skjermbeskytter til en telefon jeg ikke lengre bruker.


Ingen kommentarer:

Blogger videre! Uten overskrift!

Om kvelden når jeg legger meg, begynner jeg å lage en liste over det jeg skal gjøre på jobb neste dag. Det høres kanskje lurt ut, men er str...