Ja, hvor var vi...

I dag føler jeg for å skrive litt sutreblogg, men tror jeg skal holde meg fra det. Det har vært mye bråk fra negledesigneren Tone Trude i tredje, hun fester faenmeg hardt. Ikke hører de når jeg banker på eller dundrer på eller noe. Og holder på til syv. Dette var altså fredag. Lørdag sto jeg opp, gikk på rimi, kjøpte en boks sirup og smurte det utover døra hennes og alle de dr teite statuene hun har stående utenfor døra. Folk som ikke oppfører seg som voksne folk kan ikke vente å bli behandlet som voksne folk.
Lørdag hadde de fest fra seks, men gikk ut før ti. Heldigvis, jeg kunne ikke tenke en gang. Jeg gikk opp og hang en lapp på døra der jeg skrev "Nachspiel er ikke greit. Blir det støy blir politiet tilkalt". Det var deilig og stille men hadde ikke nødvendigvis noe med lappen å gjøre, skjønner jeg jo.

Klassen min er litt sånn ungdomsskole der folk ikke møter opp og jeg må gjøre jobben deres for dem, men så er det også etpar skikkelig søte mennesker der også. Jippi for dem.

Vaskemaskinen har konka, og hybelverten sier den ikke har noe med ham å gjøre, men at vi leier umøbelert. Ja vel, Grønner, da kommer du ikke til å finne noe ovn eller kjøleskap i huset når vi flytter ut.

Frk Figenschou, ond mot de onde.

Ingen kommentarer:

Tre middels ukjedelige ting som har hendt i dag

1: Jeg fikk et prosjekttilskudd til et prosjekt som er fullfinansiert. Da høres det ut som jeg trikser til meg penger, men det betyr at jeg ...