Utstyr

I dag er det mening at jeg skal kjøpe lomp, men lompemannen har ikke kommet. Og så har jeg fått verktøykasse med mange ting, ikke alt jeg vet hvordan jeg skal bruke faktisk, så nå er jeg utstyrt for mange eventualiteter. Og så skal vi ha verkstedkurs, med maskiner og tre.
Det er ikke kommet sånn masse igang, jeg trodde jeg skulle være masse på skolen fra dag en, men vi har ikke fått noen oppgaver enda så jeg er hjemme på ettermiddagen. Litt uvant for en tidligere musikk-student.
Men jeg har sånn fin radio jeg kan høre på.
Og snart må jeg finne et sted å kaste pappen fra pappkassene i flyttelasset.

Ingen kommentarer:

Tre middels ukjedelige ting som har hendt i dag

1: Jeg fikk et prosjekttilskudd til et prosjekt som er fullfinansiert. Da høres det ut som jeg trikser til meg penger, men det betyr at jeg ...