flyttelass og festivitas

I dag kom flyttelasset omsider, og mens jeg og Terje bar og bar, kom hybelverten syklende forbi og begynte å mase om at pappkassene ikke måtte kastes i søpla og på det punktet måtte jeg lese konstrakten nøye, men depositum på sin privatkonto, det skal han ha. Og når vi endelig var ferdige glapp døra og jeg låste oss ute og måtte ringe på og det var tidlig og heidi var syk og ikke noe stress i det hele tatt.
Nå har vi laget til fest her på skolen, jeg er på krf/vin-gruppa. Alle har fått sitt politiske parti og et ansvarsområde og så skal vi liksom pynte med det som tema. Det var noen i klassen som ble litt misfornøyde for de var ikke noe opptatt av politikk.
Min kritiske kommentar blir da: kan man være over tolv og gå på en kunsthøyskle og ikke bry seg om politikk? Neineinei, det går da virkelig ikke an. Pyntejenter.

1 kommentar:

frk. Figenschou sa...

Nei det er visst bare jeg som er wooly people enda jeg ikke eier en eneste ullgenser. Men det betyr nødvendigvis ikke annet en at jeg ikke trenger bry meg med de andre. Huff&nåkommerspent.

Tre middels ukjedelige ting som har hendt i dag

1: Jeg fikk et prosjekttilskudd til et prosjekt som er fullfinansiert. Da høres det ut som jeg trikser til meg penger, men det betyr at jeg ...