Det tegnes

Nå tegner vi rom og sånn. Altså frihåndstegning av rom, ikke sånne diagrammer og linjer. Vi sitter inni et rom og tegner det vi ser av vegger og hjørner. Det er litt vanskelig, både det med vinkler og proposjoner, men særlig å tegne en rett strek. Alle tegningene mine ser ut som tegninger av rom noen har laget i trolldeig.
Frustrerende. Men læreren sier jeg kommer meg. Jeg er visst den eneste i klassen som ikke har tegningformåfarge eller en forskole eller MI. Det er også litt frustrerende, men fint også, for da er det alltid noen å be om hjelp hvis perspektivet plutselig vrir seg i gardinene osv.

Ingen kommentarer:

Tre middels ukjedelige ting som har hendt i dag

1: Jeg fikk et prosjekttilskudd til et prosjekt som er fullfinansiert. Da høres det ut som jeg trikser til meg penger, men det betyr at jeg ...