La det prelle

La det låkk and låll!
jeg har starta et lite prelleprosjekt, jeg skal bli flinkere til å bare la ting ...prelle. Et slags mentalt paraplyprosjekt, eller heller litt sånn starwarsprotectshield, for det er en god del tøffere.
Så når dekanen sa at vi skulle på møbelbutikk i dag og bli vist om av innehaveren, og la til at dette var et av høydepunktene i første klasse, tenkte jeg bare at han var en entusiastisk fyr.
(Og legg merke til den elegante mild-som-en-vårbris-taklingen av snekreprosjektet til negledesignerens sønn.)
Hva dette skal hjelpe på har jeg ikke bestemt, men det er litt interessant iallefall.

3 kommentarer:

frk. Figenschou sa...

Ja han er veldig entusiastisk. Det er bra.

Fru Skurk sa...

Jeg slenger meg med på prelleprosjektet. Merker at det er en side jeg godt kan jobbe med...

Anonym sa...

Vil bare gjerne ta credit for siljes nye prelleprosjekt - ettersom hun ikke gir meg den må jeg ta den selv! Godt å høre at prosjektet er igang - ønsker deg lykke til i din nye Vend-Det-Andre-Kinnet-Til-Værelse.
Og så ska eg si ifra om du må kjøp sko, i mårra!:-)

Tre middels ukjedelige ting som har hendt i dag

1: Jeg fikk et prosjekttilskudd til et prosjekt som er fullfinansiert. Da høres det ut som jeg trikser til meg penger, men det betyr at jeg ...