bang

Jeg kjenner jeg blir psykotantebrun av å bo i et hus der det smeller hele tiden, noen stjeler avisen min, og de andre i min etasje ikke vasker trappa når det er deres tur. Sånn blir jeg: Jeg ringer på døra deres og smiler og hilser og sier hva jeg heter og hvor jeg bor og smiler og sier Vet dere hva som skjer når dere ikke vasker trappa? Og så smiler jeg bare pent ikke spydig i det hele tatt og så sier jeg ikke noe på lenge og så sier jeg Dere trodde kanskje ar ingenting skjer? Smilesmilesmile og så sier jeg mens jeg smiler så pent jeg kan Det som skjer er at det blir dobbelt så mye arbeid på meg og så sier jeg ikke noe mer og bare smiler men går ikke heller bare står der og sier ingenting og smiler og de stotrer og blir rare og skjeønner ikke hvorfor jeg ikke bare kan gå.

1 kommentar:

frk. Figenschou sa...

Ja det har du faenmeg rett i.

dette er en overskrift, jeg fant ikke på noe bedre

Det er mulig det er på tide å bytte briller igjen. Fint, for det var jo så utrolig lite styr sist gang. Iallefall får jeg vondt i hodet hver...