Greia er at det skjer liksom ikke så mye

Og da er det ikke så mye å skrive om heller.
Vi har fortsatt ikke vaskemaskin
Telefonen virker innimellom
Jeg er ikke så flink å spise middag, så jeg får ikke gjort så mye på ettermiddagene
Jeg har lurt endel på i det siste om ekstremt skjeløyde har dybdesyn
Jeg vurderer å skaffe meg en hobby
Jeg har lyst å spille igjen
Gulvet på kjøkkengulvet er fortsatt borte

Og dett var liksom dett.

Det var lettere før da jeg hadde internetten hjemme, da kunne jeg skrive når ånden stakk innom.

2 kommentarer:

Fru Skurk sa...

Men kjære frk. Figenschou; greia er at vi gjerne vil høre om at det liksom ikke skjer så mye. Det er jo det som er så fantastisk! At vi kan leve livet dag inn og dag ut uten at skjer noen verdens ting. Hva har vi ellers blogg til?

frk. Figenschou sa...

Jo, men det må være noe morsomt ikkenoe som skjer. Ellers så er det så lite inspirerende å skrive det ned....sukk.

Fyll inn overskrift selv

Det er så deilig å ikke være så avsindig stresset mer. Det er litt som når noe som gjør veldig vondt går over. Man blir litt euforisk.  Jeg ...